09-7496312

במה נוכל לעניין אתכם ?

ימים א-ה : 9:00 - 17:30

תמיד פתוחים לרעיונות חדשים

תפריט

סדנאות העצמה

סדנאות אימפרוביזציה וסימולציה  לשיפור ביצועים במחלקות:

סדנאות לשירות לקוחות, משוב הערכה וביצועים, העברת משוב, הדרכת שירות לקוחות, שיפור ביצועים ועוד…
הסדנאות פותחו במיוחד לצורכי הארגונים השונים בעובדים איתנו
הסדנאות ניתנות להסבה לכל עסק או ארגון בהתאם לתפקוד הארגון ולצרכי המערכת.
קשיים שעשויים לעלות לעובדי ולמנהלי הארגון בחיי היום יום,  תוך בחינת אספקטים רחבים.
סדנאות הסימולציה בשילוב אימפרוביזציה מקנות כלים אפקטיביים ליישום ומאפשרות לתרגל ״על יבש״  בשילוב משחקי תפקידים.
סדנאות האימפרוביזציה ומשחקי התפקידים מביאים תוצאות תוך זמן קצר ושיפור בשביעות רצון הלקוחות ונותנות כלים פרקטיים ליישום מיידי.

סדנאות העצמה למנהלים

לאן נושבת הרוח? תלוי במנהל!חדש***
רוח המנהל’ היא לרוב פני המחלקה או האגף.
רוח המנהל מספקת תשתית לכל עובד כאשר הוא נתקל במהלך עבודתו בדילמות
ערכיות ומקצועיות כאלה ואחרות.
הסדנא מיועדת לכל ארגון או חברה המעוניינים לתת במה ערכית ומקצועית למנהלים,
ורואה את רוח המנהל/ת כעוגן מרכזי בהצלחת המשימות המוטלות על עובדיו
לחצו לקבלת לפרטים נוספים > 

סדנאות מוטיבציה והנעת עובדים !  חדש***

1. התמודדות עם שחיקה בעבודה
שחיקה בעבודה מוגדרת כמצב של לחץ מתמשך המתלווה לעומס הגדול מכפי יכולתנו להכיל לאורך זמן.
שחיקה מצטברת מביאה לרגשות שליליים ,תשישות כללית ולירידה במוטיבציה ובביצועי העובדים.

2. בטחון עצמי בעבודה
במחקרים אחרונים נמצא שיש יחס ישר בין בטחון עצמי לתפוקה בעבודה.
כשנמצאים במצב של שחיקה מצטברת ועומס בעבודה, מתחיל להתגלגל כדור שלג התורם לתחושת ״אפרוריות״ של העובד ולירידה בביטחון העצמי.
הדבר מתבטא גם בירידה בתפוקת העבודה של העובד או המנהל .

3. מוטיבציה והנעת עובדים
הנעה היא גם הכח הדוחף אותנו להשיג ולכבוש יעדים. 

לחצו לקבלת לפרטים נוספים > 

סדנת הערכת ביצועי עובדים ומתן משוב אפקטיבי חדש***

סדנאות העצמה למנהלים ולמשאבי אנוש
סדנאות משוב והערכה Performance review

סדנא להערכת ביצועים – כלי ניהולי נפוץ אשר פעם אחר פעם מתעוררת השאלה לגבי הדרך הנכונה לבצעו,
באופן שימקסם את אפקטיביות התהליך ויצדיק את גודל ההשקעה. למרות מחלוקות בדבר הדרך לבצעו, מוסכם על רבים כי מדובר בכלי חיוני אשר אי אפשר בלעדיו.
איפה אנחנו נכנסים לתמונה?
להמשך קריאה ולפרטים נוספים > 

שיתוף פעולה עם שותפי תפקיד
חיבור בין מחלקות, אגפים וחברות הוא צורך הזמן והנסיבות.
עכשיו,מעבר לנושאים הלוגיסטיים, חשוב בעיקר החיבור האנושי.
אגו , קבלת סמכות חדשה ומיקוד שיתוף הפעולה אל מול הקהל הקבוע,
הם חלק ראשוני בהבנת הסטטוס החדש של כל אחד מהעובדים/ מנהלים.
אנו נדגים את המצב, נשקף את הקשיים וניתן כלים להידוק השת”פ.

כניסה למקום חדש
מצגות, הכרת פורטל ונציג משאבי אנוש,
זה לרוב מה שמקבל העובד ביום האוריינטציה במקום העבודה.
אנו מציעים משהו נוסף. סיום משעשע ליום חשוב אך מעייף.
עצות יישומיות לעובד החדש אל מול האנשים הוותיקים, החששות שעולות והצורך להוכיח.

יצירתיות
הלקוח סגר את הדלת, בוא נכנס מהחלון! השותף התעקש, בוא נשלוף ציפור!
העבודה מזמנת שגרה והחיים חולפים מבלי שהספקנו לנשום.
אחד הכלים הגדולים של השחקן הוא היכולת להיות קשוב לסביבה
ולהמציא דרך נוספת כדי להשיג את המבוקש.
יצירת אווירה מקדמת וחיבור עולמות שונים  לביצוע  משימה.

סדנאות שירות לקוחות

הלקוח צריך לצאת מרוצה והמעביד רוצה לראות תוצאות. ובאמצע? משרתם של שני אדונים.
הסדנא מתמקדת בתפקידו של איש שירות הלקוחות, בשלבי הפנייה, טיפול וסגירה,
הן כלפי הלקוח, הן כלפי העמיתים, וכמובן יחסו עם המעביד. חווית שירות אך גם גם חווית מכירה.

הנעת עובדים
מקורות ההנעה הם רבים, מגוונים וספציפיים לכל עובד.
הנושא כולל את רגע הבחירה של עובד להצטרף למערכת,
עובר דרך משימות יומיומיות וממשיך ברגעי המשבר של שגרת העבודה.
הסדנא עוסקת בבחירותיו של העובד, בדרכים של המעביד לגרום לשיתוף פעולה
ובהכרה המשותפת כי מחר יצטרכו כולם לשוב לעבודה. השאלה היא איך…

עתודה ניהולית
אין כמעט היום אדם בישראל שאינו מעוניין ”לנהל” 23- אנשים לפחות.
הסדנא מתמקדת בבניית דמות המנהל, הכרת סביבת העבודה וניצולה לביצוע משימה.
התמודדות עם שורש בעיה אל מול סימפטום והתנסות בהנעת העובדים תוך פרגון וקידום.
לא פחות חשוב לתת במה לאינטואיציה האישית.

טיפול בהתנגדויות
כול הישראלים האלו רק צועקים ורוצים את המנהל…
לעיתים ההבדל נמצא בין שתי המילים: מכירה או שירות?
האם המכירה מובילה אותי לסוג השירות או השירות יקדם אותי במכירה?
כאן מתחילה ההתמודדות עם ההתנגדויות. אל זה מצטרפים, מתן האלטרנטיבות, הביטחון, הבנת המניע והגישה.
כל אלה יוצרים סדנא שמעניקה כלים לאחת הנקודות  השכיחות בשירות לקוחות ובשירות פנים ארגוני

ניתן להזמין סדנאות המותאמות לצרכי הארגון